"A jóga a megismerés útja. Aki csak egyetlen lépést is tett rajta, azt többé nem bocsátja el. Kerülőutakon járhat az ember, számtalanszor eltévedhet a cselekedetek és a sors útvesztőiben, mégis visszatalál a világossághoz... Ezért a jóga útján megtett egyetlen lépés sem vész kárba!" Kaczvinszky József

2016. április 29., péntek

Teljesen kezdő jóga tanfolyam indul!

Május 23-án, hétfőn 19 órától teljesen kezdő jóga tanfolyam indul!

A tanfolyam  10 hetes, másfél órásak az alkalmak, megtanuljuk a jóga alap ászanáit, légzőgyakorlatokat és relaxációt az órák végén. Jó alapok, hogy utána a nyitott jógaórákon is nyugodtan részt vehess!
Ára 11.000 ft

Jelentkezni a yogadebrecen@gmail.com címen lehet

2016. április 7., csütörtök

Kismama jóga Debrecen

Ezekre az órákra várunk minden kismamát, akár jógázott már akár nem. Hatása mindenképpen pozitív.
Keddenként 9 órától és csütörtökönként 17.30 órakor!

Azért, hogy lássátok hogyan is néz ki egy kismama jóga óra, leírom a menetét:

Ráhangolódás/Meditáció: Mindenekelőtt segít ráhangolódni az órára, a testünkre és a babára. Elengedjük a napi fáradalmainkat, feszültségeket, a gyakorlás sokkal kiegyensúlyozottabb.

Légzőgyakorlatok (pránájáma): A légzés kulcsfontosságú lehet a szülés alatt a fájdalomcsillapítás, a baba kisegítése és a félelmek leküzdése terén. Segítenek a lazításban, a fáradság és a feszültség oldásában, a szervek és a baba jobb oxigénellátottságában.

Bemelegítés: Izmok, ízületek bemelegítése a gyakorlásra.

Gyakorlatok (ászanák): Ülő és/vagy álló gyakorlatok, a jóga könnyített testtartásaival, speciálisan a várandósság alatt igénybe vett testrészekre koncentrálva (hát, csípő, stb).
Az ászanák gyakorlásával megelőzhetjő, illetve megszüntethetjő sok olyan, a várandósság alatt esetleg jelentkező kellemetlenség mint pl derékfájás, aranyér, elhízás, terhességi csíkok, lábfájás stb.

Gátizomtorna: A gázizomtornával felkészítjük az izmokat a szülésre, valamint a gyors regenerálódásra.

Relaxáció: Teljes ellazulást biztosít testileg, mentálisan és lelkileg, mely alatt a babával is kapcsolatba lépünk. Segít a szüléssel, várandóssággal kapcsolatos esetleges félelmeink kezelésében, az álmatlanság megszüntetésében és a pozitív szemléletmód kialakításában.

2016. április 1., péntek

Csípőnyitó Vinyasa jóga órák

Miért is jó az, ha csípőnyitó ászanákat végzünk?

Imádjuk utálni a csípőnyitó pózokat, pedig a testünk éhezik rájuk, utána gyakran valósággal könnyedebbnek érezzük magunkat - nem ok nélkül. Nagyon sok időt töltünk az asztalnál vagy az autóban ülve, ami a csípő mobilitásának beszűkülését okozza. A csípőnyitó ászanák gyakorlásával enyhítjük a területen felhalmozott feszültséget, a csípő mozgástartományának visszaállításával és stabilitásának növelésével csökkentjük a derékfájdalmakat, javítjuk a testtartást és megelőzhetjük az időskorban előforduló sérüléseket.

Az órákat napüdvözletekkel kezdjük, a pózokat jellemzően 5 légzésen át tartjuk ki, a nyújtásokban kicsit tovább elidőzve. Az ászanákat összekötve gyakoroljuk, célunk az áramlás, a flow fenntartása. Az órát 10 perces relaxációval, azaz savászanával zárjuk.

Kinek ajánljuk? Mindenkinek, irodai dolgozóknak, futóknak, kerékpárosoknak, azoknak, akik nem a földön törökülésben töltik napjaik nagy részét :)

Hétfőnként  17.15-től tartja az órákat Szandi!

 
Counter